شیشے کی فوٹو فریم کیا ہے اور فریم کی سطح پر شیشہ کیا مواد ہے؟

- Aug 21, 2020-

گلاس میں اچھ seeا ، روشنی ٹرانسمیشن کی خصوصیات ، اعلی کیمیائی استحکام ہے ، اور مختلف پروسیسنگ طریقوں کے مطابق مضبوط مکینیکل طاقت اور تھرمل موصلیت کا اثر حاصل کیا جاسکتا ہے ، اور یہاں تک کہ شیشے کو خودمختاری سے رنگ تبدیل کیا جاسکتا ہے اور ضرورت سے زیادہ روشنی کو الگ تھلگ کیا جاسکتا ہے ، لہذا یہ عام طور پر استعمال ہوتا ہے۔ زندگی کے ہر شعبے میں مختلف ضروریات کو پورا کرنا۔ اگلا ، براہ کرم دیکھیں کہ شیشے کا فوٹو فریم کیا ہے اور آپ کی تفہیم کو بڑھانے کے لئے فریم کی سطح پر شیشہ کس طرح کا مواد ہے۔


1. گلاس فوٹو فریم کیا ہے؟


شیشے کے فوٹو فریم سے مراد فوٹ فریم ہے جس کو شیشے سے بنایا گیا ہے جیسا کہ مرکزی جسم ہے۔ فریم ایک فوٹو فریم ہے جس کو کاٹنے ، کندہ کاری ، چھڑکنے ، ریشم کی اسکریننگ ، تراشنا ، پینٹنگ ، چمکانے اور پورے شیشے کے دیگر عملوں کے ذریعہ بنایا گیا ہے۔


شیشے کے فوٹو فریم پہلے بیرون ممالک میں شائع ہوئے ، اور 1990 کی دہائی میں چینی مارکیٹ میں بھی آنا شروع ہوا۔ ایک بار جب یہ نمودار ہوا ، اس نے فوٹو فریم انڈسٹری میں انقلاب برپا کردیا۔ گلاس فوٹو فریم میں کم لاگت اور خوبصورت ظاہری شکل ہے ، جس نے بڑی تعداد میں صارفین کا اعتماد جیت لیا ہے۔


گلاس فوٹو فریم بڑے پیمانے پر استعمال ہوتے ہیں۔ یہ صرف فوٹو اسٹوڈیوز ، تحائف ، غیر ملکی تجارت ، شادیوں اور کاروباری اداروں میں ہی نہیں بلکہ گریجویشن ، ٹیموں ، اسکولوں وغیرہ میں بھی استعمال ہوتا ہے۔ لوگوں کی تصویروں سے لے کر چھوٹے اسٹیکرز تک کی درخواستیں موجود ہیں۔


2. فریم کی سطح پر گلاس کیا مواد ہے؟



اینٹی عکاس گلاس ، جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے ، وہ شیشہ ہے جو عکاسی کے خلاف مزاحمت کرتا ہے اور روشنی کی ترسیل کو بڑھاتا ہے۔ اس ٹیکنالوجی کو ایک جرمن تحقیقی ادارے نے کامیابی کے ساتھ تیار کیا ہے۔ اگرچہ یہ مہنگا ہے ، لیکن یہ اب بھی غیر ملکی منڈیوں میں بہت مشہور ہے۔ اس نئی قسم کے شیشے میں روشنی کی ترسیل 99.5٪ تک ہے۔ شیشے کی روشنی کی ترسیل کو بڑھانے کے لئے ، شیشے کی سطح کو کوٹنگ پرت کے ساتھ لیپت کیا جاتا ہے جو روشنی کی عکاسی کو روکتا ہے۔ اینٹی ریفلیکشن فنکشن کے ساتھ نئی قسم کا گلاس نئی صدی میں استعمال ہوگا۔ شیشے کی پروسیسنگ کی صنعت میں یہ ایک اہم مقام رکھتا ہے۔ شیشے میں تعمیراتی مواد ، شمسی توانائی کے استعمال اور آپٹیکل آلہ سازی جیسے کئی شعبوں میں مارکیٹ اور ترقی کے وسیع امکانات ہیں۔