شیشے کی بوتلوں کے معیار کی شناخت کیسے کریں

- Aug 07, 2020-

1. سڑنا معائنہ:

1) زیادہ تر مینوفیکچررز گاہکوں کے ذریعہ فراہم کردہ سانچوں یا ڈرائنگ اور نمونے کی بوتلوں کی بنیاد پر نئے کھلے ہوئے سانچوں کا استعمال کرتے ہیں۔ مولڈنگ کو متاثر کرنے والے کلیدی ماڈلز کے ل For ، انہیں مولڈ کھلنے کے فورا customers بعد صارفین سے بات چیت اور بات چیت کرنی ہوگی ، اور اہم جہت اصلاح رائے پر اتفاق رائے حاصل کرنا چاہئے۔ اس کے نتیجے میں پیداواری پیداوار اور مولڈنگ اثر پر اس کا ایک بہت بڑا اثر ہے۔

2) فیکٹری میں داخل ہوتے وقت تمام سانچوں کو ڈائی ، پہلا سڑنا اور تیار سڑنا کے ساتھ ملاپ ہونا چاہئے ، اور ڈرائنگ یا کسٹمر جی جی # 39 request کی درخواست کے مطابق معائنہ روک دیا جائے گا۔


2. عمل معائنہ:

1) جب سڑنا تبدیل نہیں ہوتا ہے ، ہر 2 گھنٹے میں ، ہر سڑنا صلاحیت اور مادی وزن کی کھوج کے ل 2 2 رک جاتا ہے۔ اس کے علاوہ ، افتتاحی داخلی اور خارجی قطر کا پتہ لگانے کی ضرورت ہے۔ چونکہ استعمال کے دوران سڑنا آسانی سے تیل سے داغدار ہوتا ہے ، اس وجہ سے یہ ڑککن کو لیک ہونے کا رجحان بنتا ہے۔

2) مینوفیکچرنگ کے عمل کے دوران ، سڑنا کی وجہ سے ایک نیا سڑنا تبدیل کیا جاسکتا ہے۔ لہذا ، سڑنا تبدیل ہونے کے بعد ، مولڈنگ ورکشاپ کو کوالٹی انسپکشن ورکشاپ کو فوری طور پر مطلع کرنا چاہئے ، اور کوالٹی انسپیکشن ورکشاپ کو نو تبدیل شدہ سانچوں سے بوتلوں کا اچھا معائنہ اور معائنہ کرنا چاہئے۔ معائنہ کے عمل میں ، سڑنا کی تبدیلی کے خاتمے کے بعد ضائع شدہ معائنہ کی وجہ سے معیار کا مسئلہ پیدا ہوتا ہے۔


3. مکمل معائنہ:


4. گودام بے ترتیب معائنہ:

کوالٹی مینجمنٹ کے عملے کو ضائع شدہ مصنوعات کے لئے اے کیو ایل کے نمونے لینے کے منصوبے کے مطابق نمونہ بندی کرنا بند کر دیا جائے گا جو پیکڈ ہوچکے ہیں اور گودام میں ڈالنے کے منتظر ہیں۔ نمونے لینے پر ، ہر سمت (اوپری ، وسط اور نچلے حصے) میں نمونے لینے کی کوشش کریں۔ معائنہ کے دوران ، وضاحتیں یا کسٹمر جی جی # 39 s کی درخواست پر سختی سے عمل کریں۔ کوالیفائیڈ بیچوں کو فوری طور پر گودام میں ڈال دیا جائے ، اسٹیکنگ یکساں ہے ، اور مارکنگ واضح ہے۔ نااہل بیچوں کو نشان زد کرنا چاہئے ، الگ تھلگ ہونا چاہئے ، اور بے ترتیب معائنہ گزرنے تک فوری طور پر کام کرنا چاہئے۔